Visst vill du ge ett bemötande som kunderna aldrig glömmer? Vår utbildning i Service & Merförsäljning ger dig konkreta tips och råd i praktiskt kundbemötande och utvecklar dig i din viktiga roll som ansiktet utåt mot kunden. En kort kurs som lönar sig snabbt. Exceptionellt gott kundbemötande sprider sig och fungerar som bästa reklamen för dig och din verksamhet.
Under 6,5 timmar fördelat på 3 tillfällen får du kunskaper och redskap som du direkt kan applicera i din vardag och som kommer att ge dig och din arbetsplats toppbetyg från kunderna. Kursen är helt utan kostnad och vänder sig till alla anställda hos Helsingborgs Citys medlemmar, med extra fokus på nyanställda inom restaurang och butik.
Utbildningen genomförs i samarbete med Akademi Båstad Yrkeshögskola och består av tre delar:
Del 1: 14 november klockan 10.00-12.30 – Jag, min roll och min verksamhet
Del 2: 21 november klockan 10.00-12.00 – Kommunikation och sälj del 1
Del 3: 28 november klockan 10.00-12.00 – Kommunikation och sälj del 2
Plats: Näringslivskontoret, Drottninggatan 7a
Anmälan: Genom ett kort mail till info@helsingborgcity.se
Tipsa dina anställda och dina kollegor om kursen.
Sista chansen att anmälda dig!